שירותי אחזקה

ללקוח קיימת האופציה לבחור, מתוך מגוון מסלולים, את חבילת השירות המתאימה למבנה לאחר הבנת הצרכים והדרישות של הדיירים.

סל שירותי החברה כולל

 

1. גביית מיסי ועד בית.

2. ניהול חשבון, הפקדות והוצאות
3. שירותי ניקיון
4. שירותי גינון
5. אינסטלציה
6. חשמל
7. אחזקת מעליות
8. שירותי הדברה
9. תחזוקת מערכות סולריות
10. תחזוקת גנרטורים
11. תחזוקת משאבות לחץ מים
12. תחזוקת מערכות לגילוי אש/עשן וספרינקלרים
13. ניקוי וחיטוי בריכות מים
14. איטום
15. אינטרקום
16. טלוויזיה במעגל סגור
17. שערים חשמליים
18. מעקב תשלומי חשבונות שוטפים כגון: חשמל, מים וכד'. 
19. טיפול בסרבני תשלום, במקרה הצורך בהליך משפטי
20. ביטוחים.  צד ג' וחבות מעבידים

 

 

תחזוקת כל המערכות במבנה מגורים

חברת זיוית אחזקות מתמחה 

 

מעליות וביטוח מקיף

השירות כולל ביצוע תיקונים, קריאות מיוחדות (לילות, שבתות וחגים) וביקור מהנדס מטעם משרד העבודה פעמיים בשנה

מערכות אינטרקום וידאו, מקודדים ובקרות כניסה חכמות. מערכות גילוי אש ועשן בהתאם לדרישות ותקני שירותי הכבאות אש. אזעקות ומערכות התראה קוויות ואלחוטיות. מצלמות אבטחה אנלוגיות ו IP.

 

כיבוי אש (ספרינקלרים) באישור מכבי האש, משאבות להגברת לחץ מים, גנרטור, מאגרי מים באישור משרד הבריאות, שערים חשמליים ,

עבודות תחזוקה שוטפות, כולל אספקת חומרים וחלקים: תיקוני צבע, תיקוני מנעולים וידיות, החלפת נורות, החלפת מתגים, תיקון קצרים חשמליים, תיקון תקלות. בנוסף, בכל מקרה של תקלה במבנה,זיוית אחזקות מתחייבת לדאוג לאספקת בעל מקצוע, שיאושר על ידי ועד הבית וילווה על ידי החברה עד לתיקון התקלה.